Veckan leder mot sitt slut

Veckan och helgen börjar nu leda mot sitt slut. Har jobbhelg i helgen o saknar min familj så otroligt mycket, det är inte kul att vara ifrån dom så mycket, speciellt Sofi. Under helgen har jag enbart träffat henne 1 timme under lördagen. För att nu ta igen all missad tid ska vi imorgon ta ledigt från förskolan och umgås med vänner. Lek och bus är vad som står på schemat hela dagen lång.

Idag missar jag även farsdags firandet, som i vanlig ordning brukar firas hos farmor och farfar. Jag hann iaf lämna sambon packet på köksbordet imorse innan jag smet iväg. Det var ett packet från Sofi. Min pappa får sitt packet levererat via sambon. Jag önskar dock att jag var där, med resten av familjen. Men det kommer fler gånger. Hoppas ni andra tar hand om era sambos/pappor, hihi!

KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback