18 månaders kontroll

Igår var det dags för lillans 18månaders kontroll på BVC. Vi mötes först av ett par klossar som Sofi skull bygga ett torn av och ja, det klarade hon galant. Även fast jag inte var så säker på om hon skulle fixa det, haha. Hon förvånar mig än av sina talanger, man hinner inte rikigt med. Sen var det dags att checka av lite frågor, "kan hon gå bra?", "hur mycket/bra pratar hon?", "vart är näsan?", "kan hon plocka bort efter sig?" osv.. Sen var det dags för vägning, mätning, mäta huvudfångsen och känna lite som de gör på läkarkontroller. Som vanligt var detta absolut ingen höjdare, att hålla på krångla på detta vis, lyssna på hjärtat, band runt huvudet och ligga rakt. Ja, varför ska man lixom? Sofi protesterade. Tillslut vart det klart och bara det "värsta" kvar, sprutan! Efter priorix sprutan och lite tårar fick vi äntligen vandra hemåt. Sofi kan nu pusta ut, nästa besök är inte förns hon är 3 år!
 
Sofi är nu en tjej som väger 13,680 gram, är 84,5 cm lång och har en huvudfångst på 46cm.

KOMMENTARER

Hej och grattis till din vinst inne på min blogg! Jag har skickat din mail till Melanie som driver butiken så hon kommer ta kontakt med dig för att få din adress och så :) Kram

Svar: Tack! Är så nöjd, både jag o dottern!
Pernilla

2012-10-17 // 19:23:24

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback