När minnet sviker.

Jaha, när minnet sviker kan det lätt bli fel. Inatt när man inte är som piggast råkade jag knappa in fel pinkod 3(!) gng. Kom till pukkoden, och vart allmänt less. Hur ska jag veta min pukkod? Hur ska jag veta vart jag har min papper om pukkoden? "Ja, men juste! På halebops sida kan man ju kolla sånt" (kom jag på.) Men minnet ville inte komma tillbaka då heller, vad har jag för lösen där då? Efter antal försök (borde ju bli rätt någon gång.) Några minuter senare.. "Ja, men juste jag kan ju klicka på "glömt lösenord", smart". Ny kod skickas till din mobil, hmpf..
 
Här sitter jag med låst mobil och vet inte vad jag ska göra. (Jordens undergång låter det typ som, men det är typ så.) Så, ja. Vill ni få tag i mig så får ni väl anvd. FB eller ringa en pling till B.

KOMMENTARER
» DIYS

<3

2012-09-21 // 10:16:08

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback