Febriga dagar

Kan väl börja med att säga att Feburari månad inte börjar med några jubbel. Visst är det skönt att vi börjar gå mot ljusare tider och snart kan börja ta av oss plagg efter plagg men hallå, sjukdomar efter sjukdomar. Kan vi inte få vara friska någon gång? Januari månad bestod mesta dels av sjukdomar och jag har till och med börja känna mig bättre nu(tack och lov) men i lördagsnatt kom febern för lillan.
 
Idag upptäckte jag förhopplingvis vad febern sitter i, FYRA, ja ni läste rätt, FYRA nya tänder är påväg fram. Jag har länge tyckt Sofi sett lite små rolig ut utan dessa tänder, och undrat när dom ska dyka upp, för sist hon fick en tand så var hon faktiskt 18 månander. Jag hoppas dock att dom välkomnar sig fram snart. Att ha feber är inte direkt kul.. varken för hon eller oss, enda sen igår har vi suttit bänkade i soffan framför film efter film. Man blir rätt slut av att inte göra ngt. Nu idag, när äntligen sambon slutat jobbet fick jag mig äntligen frisk luft. Promenerade iväg till syster för att rensa bebis kläder och mysa lite.

KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback