Ny vecka, nya tag.

Återigen inne på en ny vecka, en vecka med nya tag. Förra veckan bestod av magsjuka. Det kunde ju faktiskt inte komma olägligare haha. Jag var ledig hela veckan och planerat in mycket to-do's, några möten och måsten på det, en vecka då jag även tänkt få ordning här hemma med, rensa, slänga, lägga bort och sortera. Jag kan väl säga att hälften, nästan mer än hälften av sakerna fick jag återigen skjuta på. Jag stannade istället hemma och tog hand om vår dotter och där tvättmaskinen stod på högvarv. Jag tvättade allt från gosedjur, filtar, överdrag och sängkläder, pju! Helgen kom och lillan vart äntligen frisk, men vem tror ni istället åkte dit? Jo, självklart jag. Suck.
 
Men nu är vi på banan igen och har redan idag hunnit checka av en to-do, eller halv iaf, ska fortsätta senare ikväll för att även kunna egna mig åt annat under min egna tid, Sofi är på förskolan och B på jobbet.

KOMMENTARER

Kommentera

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback